Manufacturer: Zazzle Category: Memberships Clear all filters (4 of 4 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
I cancelled my zazzle membership prior to the renewal date and zazzle acknowledged receiving it prior to the renewal date, then charged me anyway. Fidiots. My bank will get this corrected..
Read more
ZazzleSM
ZazzleSM
Zazzle Verified Representative

Hello,I am so sorry to hear about Zazzle Black charge. That is definitely not that kind of customer experience we strive for and we would love the opportunity to make this rig...

1.0
Product
Zazzle Black Membership
#1032021
Not only have I not had this account for over a year, I cancelled my subscription and they provided me with a cancellation confirmation yet, they took $9.95 subscription fee from my account today, January 13th without my authorization.I'm not sure what type of...
Read more
Anonymous
Angry in CA

They did the exact same thing to me - I never signed up for any subscription and stole $9.95 from me!

ZazzleSM
ZazzleSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about the $9.95 charge. That is definitely not the kind of customer experience we strive for and we would love the opportunity to make this right...

2.8
Product
Zazzle Black Membership
#990737
I also subscribed for Zazzle Black shipping and it kept offering me to purchase it and showed no record that I had it. Then I had a customer buy from etsy and I ordered their purchase from Zazzle. They sent the wrong color and when I submitted a return request, 10...
Read more
ZazzleSM
ZazzleSM
Zazzle Verified Representative

Hello,We are so sorry to hear about your experience with us. That’s definitely not the kind of customer experience we strive for and we would love the opportunity to make this...

2.9
Product
Zazzle Black Membership
I liked
  • Easy to use website
  • Product selection
I didn't like
  • Billing practices
  • Customer service
  • Wrong product delivered
#926815

Zazzle Black Review
My first order with Zazzle had a date next to the order to encourage you to purchase Zazzle Black and get the item quickly. I purchased Zazzle Black and then was told it could not be used for that order. I then asked to cancel my membership. They told me (the next...
Read more
ZazzleSM
ZazzleSM
Zazzle Verified Representative

We apologize for the inconvenience. As stated in the email you have attached, we have disabled your auto renewal for the Zazzle Black membership. This means once the year is u...

ZazzleSM
ZazzleSM
Zazzle Verified Representative

We apologize for the inconvenience. If you have any further questions, please feel free to reply to the email sent to you by our CS Rep.

Product
Zazzle Black Membership
I didn't like
  • Customer service
#836135